11/4/08

Lectura ¿comprensiva?: El Broski

De cranta, un brosqui pidró las grascas y una murolla nascró filotudamente. No lo ligaron lligamente, pero lo sarretaron tan plam. Cuando el brosqui manijó las grascas, la murolla drinó priscamente. Al euridor suyo, los misquis lo desgliparon porque estaban nipando el brsoqui. Nalón, la murolla, estaba gastardando frascamente los nisquis, acrollándose del esqueleto. Por eso se fraslíó.


1.¿Qué pridó el brosqui?
2.¿Cómo nascró la murolla?
3.¿Cómo lo sarretaron?
4.¿Quién drinó?
5.¿Quién nipaba el brsoqui?
6.¿Cómo se llamaba la murolla?
7.¿Qué hacía la murolla frascamente?
8.¿Por qué se fraslió la murolla?

Adaptado de: R. Serra y M. Jesús Caballer. “El profesor de ciecias también es profesor de lengua” En Alambique, 12: 48)

4 comentarios:

Anónimo dijo...

A semana pasada apliquei cun grupo do 2º nivel da ESO do IES do Carril esta proposta. Cómpre dicir que se trata dun grupo especialmente xeitoso para plantearlle calquer tipo de actividade, pero de entrada non crían que lles pedira en serio que responderan a semellante cuestionario. Como a cotío se resisten ata o final para recorrer ao dicionario, eu con certa sorna aproveitei para sacar a relucir unha avantaxe: non fai falta o dicionario, porque estas palabras non están no DRAE.
Nin que dicir ten que resultou un notable éxito, reconstruíron cadanseu texto significativamente e cadaquén acabou describindo e debuxando ao carón aos broskis; nun caso mesmo un deles tiña por pelo brócoli e todo.
Serviunos tamén para integrar como técnicas de estudio as nosas reflexións colectivas feitas a posteriori. O malo foi que todo o mundo quería ler en alto as súas producións e non había tempo abondo.

Anónimo dijo...

Pareceme moi interesante o curso

pati7272 dijo...

pareceme interesante as actividades realizadas

dapor dijo...

Actividades como esta me parecen muy interesantes para demostrar lo poco que valen los ejercicios que hay en los libros cuando reproducen un texto y luego dan ejercicios de comprensión. Siempre me han parecido bastante inútiles estos ejercicios y que no demuestran si la persona que los contesta ha entendido de verdad el texto.