ler e escribir. Escribir para ler.

De balde. Así é como el o entendía. Un agasallo. Un momento fóra dos momentos. Incondicional. A historia nocturna ceibábao do peso do día. Soltaba as súas amarras. Íase co vento, inmensamente alixeirado, e o vento era a nosa voz. (...) Daniel Pennac, "Como unha novela".

7/4/15

ESCRIBIR. MANIFESTO | Piktochart Infographic Editor

›
18/1/14

›
 Velaquí unha páxina moi interesante, que ben seguro vai gustar a todos, nenos e maiores: http://www.xunta.es/linguagalega/dicionarios_e_...
17/5/12

Eu súmome! E ti?

›
1/3/12

... yo Garcilaso PUM, lo que PUM, sabes? Ahora voy con el Conde Lucanor!

›
1 comentario:
19/12/11

Comprensión lectora. Conceptos clave

›
No colexio de A Rúa, en Cangas, estableceron para este ano un tema clave "a mellora da comprensión lectora". Chámanlle ao seu prox...
15/10/11

Como inserir multimedia nunha entrada do blog

›
Din que unha imaxe vale máis que mil palabras. Daquela, un fragmento de vídeo que pode valer? Imaxe e son, e movemento... En fin, sexa cal ...

Como crear unha ligazón (hiperenlace, vencello...)

›
Un texto dixital posibilita a lectura discontinua. É moi frecuente que os textos dixitais incorporen un recurso chamado "ligazón...
20/5/11

Competencia comunicativa

›
Máis que lingüística, plurilingüe ; máis que verbal, tamén non verbal A competencia comunicativa atinxe a aspectos múltiples: á escoita, á ...
17/3/11

Vencellos

›
Para que vimos á escola? Para ser felices. Así comeza o curso. Este documental, ademáis de emocionante, resultou para min un fermoso recor...
16/3/11

Xéneros textuais: que son

›
Esta é unha presentación de Felipe Zayas - un referente na didáctica da lingua - sobre o concepto de xénero textual. Coido que pode axudar a...
›
Inicio
Ver versión web

Quen escribe nesta bitácora

  • Bea
  • Cristina Novoa
  • JAVILA
  • Normalización CEIP do Hío
  • Pacodíaz
  • Sánchez-Agustino
  • farangulha
  • javier pintor
Con la tecnología de Blogger.